wtorek, 23 listopada 2010

Piękny mały domek, a wókół niego piękny płotek

Niedawno wybudowaliśmy wraz z mężem dom. Teraz zostały nam prace wykończeniowe do
zrobienia. W chwili obecnej jesteśmy na etapie wybierania ogrodzenia dla naszej posesji. Jest tego
strasznie duży wybór. W tej chwila przynajmniej ja mam wielką kołomyje i nie wiem kompletnie
co mam wybrać. Mój mąż ma już jakieś wyobrażenie na temat tego jak powinien wyglądać płot
wokół naszego domu. Ja natomiast zmieniam zdanie za każdym razem jak oglądamy jakieś
propozycje. Po prostu za każdym razem podoba mi się coś innego. Nie wiedziałam, ze można mieć
problemy z tak podstawowymi sprawami jak wybór płotu. Myślałam, że to będzie bardzo proste.
Mąż mówi, że w tej chwili modne i całkiem estetyczne są ogrodzenia plastikowe. Nie trzeba ich
impregnować i malować. Są wytrzymałe na warunki atmosferyczne. Można je podobno kupić w
różnych kolorach i dobrać tak aby pasowało do naszych oczekiwań i gustów. Ja natomiast nie do
końca jestem przekonana do takiego typu ogrodzenia. Wydaje mi się, że będzie to wyglądało jak
ogrodzenie dla zwierząt. Nie chcę aby mój śliczny domek, przez to wyglądał jak stodoła. Ludzie
będą się śmiali jak zobaczą coś takiego, a chyba nie to jest naszym celem. Muszę zobaczyć to
ogrodzenie. Jeżeli okaże się takie jak ja mówię, to nie mowy, abym się zgodziła na coś takiego. Ale
jeżeli będzie to całkiem ciekawe, to nie ma problemu, Możemy i takie ogrodzenie założyć.
Poproszę męża aby jeszcze dziś mi pokazał ten rodzaj płotów. Może dojdziemy do jakiegoś
kompromisu na ten temat. Coś musimy w końcu wybrać.

Brak komentarzy: